Nowości i awanse w Synertime

150x110

Zespół konsultantów agencji Synertime zasiliła Marta Bełza, Senior Account Executive, była dziennikarka Gazety Wyborczej, która będzie pełnić rolę lidera samodzielnego zespołu. Związana od 3 lat z agencją Żaneta Hiszpańska awansowała na stanowisko Account Managera.

Marta Bełza przez 6 lat była dziennikarką Gazety Wyborczej w Olsztynie. Zajmowała się głównie tematyką polityczną i społeczną. Z PR-em związana jest od 2013 r. Przygotowywała kompleksowe strategie komunikacji dla klientów z różnych branż, współpracowała z organizacjami pozarządowymi oraz prowadziła konsultacje społeczne. W Synertime, gdzie objęła stanowisko Senior Account Executive, ceni sobie przede wszystkim możliwość udziału w ciekawych projektach, indywidualne podejście do klientów oraz młody, kreatywny zespół.  Marta będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów związanych z FMCG, CSR-em, start upami oraz kulturą.

Żaneta Hiszpańska jest związana z agencją Synertime od 2013 roku. Szerokie doświadczenie zawodowe zdobywała w pracy przy projektach z zakresu brand PR, CSR i PR-u korporacyjnego. Jako Account Manager odpowiada za kompleksową obsługę PR stałych klientów agencji z sektorów helathcare, żywności i żywienia, IT oraz turystyki. Pełni rolę lidera 6-osobowego zespołu. W Synertime największą satysfakcję daje jej możliwość pracy z najlepszymi specjalistami w branży PR, a dzięki temu ciągły rozwój osobisty.


dostarczył infoWire.pl